Bankkártya letiltása
Az illetéktelen felhasználás elkerülése érdekében bankkártyája elvesztését, illetve ellopását az alábbi elérhetőségek valamelyikén személyesen vagy telefonon azonnal jelentse be!
A kártyaletiltás bejelentése történhet:
- Személyesen a számlavezető fiókban
- Telefonon: Takarékbank Zrt. (36) 1-212-0202 vagy (06) 40-100-100
A fenti telefonszámok éjjel-nappal hívhatók! Ha kérdése van,
kérjen visszahívást számlavezető fiókjától!
Telefonon történő letiltás esetén a további ügyintézés érdekében – 3 banki munkanapon belül – fáradjon be számlavezető fiókjához.
A letiltott bankkártya nem oldható fel, helyette új bankkártyát, illetve pótkártyát kell igényelni. A bankkártya pótlás és a letiltás díját a Hirdetmény tartalmazza.
Bankkártya zárolása
A bankkártya visszaélés gyanú, illetve ATM által történt bevonás esetén lehetőség van a kártya átmeneti zárolására is személyesen Bankunknál (számlavezető fiókjánál) vagy a Takarékbank Zrt. Bankkártya Back Office Osztályán a fenti telefonszámon. A zárolással a bankkártya elektronikus úton történő illetéktelen felhasználása megakadályozható, de nem kell a bankkártyát letiltatnia, így nem kell letiltási díjat fizetnie és új bankkártyát igényelnie.
A bankkártya zárolása ingyenes és a későbbiekben feloldható.
A bankkártya zárolását kizárólag a kártyabirtokos/számlatulajdonos kezdeményezheti.
Zárolás feloldási kérelemmel a számlavezető fiókhoz kell fordulni.
Zárolás feloldására nincs lehetőség:
- ha a bankkártya letiltásakor nem jelezte, hogy a kártyát az ATM vonta be,
- ha lopás/elvesztés miatt a kártya már letiltásra került
- az ATM terminál üzemeltetője a bankkártyát nem a kártyatulajdonosnak adta vissza, hanem postai úton juttatta el a számlavezetőhöz
További hasznos információk:
A letiltáshoz szükséges telefonszámokat mindig tartsa magánál, hogy szükség esetén azonnal segíthessünk.
Kártyája azonosító adatait (kártyaszám, lejárat) jegyezze fel és azt a kártyától elkülönítve tárolja. Letiltás esetén ez gyorsítja az eljárást és az azonosítást.